- Начало
- » Описание на функционалности и промени
- » Изчезнали записи след изтриване на собствена фирма !
Изчезнали записи след изтриване на собствена фирма !
от Енвижън ООД на 03.07.2013 10:49
- Отговор |
Здравейте,
Поздравления за системата. Доскоро е ползвахме без никакви проблеми.
Поради смяна в обстоятелствата на собствената фирма обаче от ЕООД в ООД и смяна на МОЛ-а направихме редакция в раздела СОБСТВЕНА фирма. За жалост забелязахме, че след ново логване в системата редакцията не се възприема и при създаване на нова фактура системата отново въвежда старите записи в полето Собствена фирма, а именно на ЕООД-то. Затова решихме да добавим нова собствена фирма с името на ООД-то като се надявахме по този начин да избегнем нуждата от редакция при създаването всеки път на нова фактура.
Дотук добре, но при запис на новата фирма системата я отхвърли, поради факта, че вече съществува друга собствена фирма със същия ЕИК а именно ЕООД-то. Тъй като не виждахме друга опция се принудихме да изтрием ЕООД-то от листа със собствени фирми, за да можем успешно да добавим ООД-то като нова собствена фирма.
За наш ужас след тази редакция изчезнаха всички свързани документи с името на фирмата ЕООД и вече не виждаме издадените до момента фактури, както и запамтените контрагенти!
Молим ви за помощ и евентуално възстановяване на базите данни за нашия акаунт от преди 13:00 ч. на 01.07.2013.
Поздрави!
Поздравления за системата. Доскоро е ползвахме без никакви проблеми.
Поради смяна в обстоятелствата на собствената фирма обаче от ЕООД в ООД и смяна на МОЛ-а направихме редакция в раздела СОБСТВЕНА фирма. За жалост забелязахме, че след ново логване в системата редакцията не се възприема и при създаване на нова фактура системата отново въвежда старите записи в полето Собствена фирма, а именно на ЕООД-то. Затова решихме да добавим нова собствена фирма с името на ООД-то като се надявахме по този начин да избегнем нуждата от редакция при създаването всеки път на нова фактура.
Дотук добре, но при запис на новата фирма системата я отхвърли, поради факта, че вече съществува друга собствена фирма със същия ЕИК а именно ЕООД-то. Тъй като не виждахме друга опция се принудихме да изтрием ЕООД-то от листа със собствени фирми, за да можем успешно да добавим ООД-то като нова собствена фирма.
За наш ужас след тази редакция изчезнаха всички свързани документи с името на фирмата ЕООД и вече не виждаме издадените до момента фактури, както и запамтените контрагенти!
Молим ви за помощ и евентуално възстановяване на базите данни за нашия акаунт от преди 13:00 ч. на 01.07.2013.
Поздрави!
RE: Изчезнали записи след изтриване на собствена фирма !
от e-Docs.bg Support на 03.07.2013 12:28
- Отговор |
Здравейте,
За съжаление не можем да Ви помогнем, тъй като очевидно Вие сте изтрили всичките си фактури.
Изтриване на фирма е операция, която във www.e-Docs.bg означава изтриване на всички записи, свързани с тази фирма и системата ясно предупреждава за това. Това е функционалност, която макар и рядко, е необходима, но при съвсем различни обстоятелства и обикновено се използва в комбинация с предоставените в системата инструменти за собствено архивиране и трансфер на данни чрез експорт/импорт към/от XML - примерно при прехвърляне обслужването на една фирма на друг потребител.
По отношение на описаното от Вас поведение на системата, което е довело до търсене от Ваша страна на заобиколни пътища за решаване на задачата, ние не можем да го възпроизведем - при промяна на каквито и да е данни на която и да е фирма, те се отразяват в по-нататъшната работа. Това се отнася и до промяна в данните на "собствена фирма" - след промяната при издаване на нова фактура в полето "Доставчик" са попълнени коригираните данни.
За съжаление не можем да Ви помогнем, тъй като очевидно Вие сте изтрили всичките си фактури.
Изтриване на фирма е операция, която във www.e-Docs.bg означава изтриване на всички записи, свързани с тази фирма и системата ясно предупреждава за това. Това е функционалност, която макар и рядко, е необходима, но при съвсем различни обстоятелства и обикновено се използва в комбинация с предоставените в системата инструменти за собствено архивиране и трансфер на данни чрез експорт/импорт към/от XML - примерно при прехвърляне обслужването на една фирма на друг потребител.
По отношение на описаното от Вас поведение на системата, което е довело до търсене от Ваша страна на заобиколни пътища за решаване на задачата, ние не можем да го възпроизведем - при промяна на каквито и да е данни на която и да е фирма, те се отразяват в по-нататъшната работа. Това се отнася и до промяна в данните на "собствена фирма" - след промяната при издаване на нова фактура в полето "Доставчик" са попълнени коригираните данни.